Zákaznická sekce
Zapomenuté heslo Založit si účet
Menu
Software a služby nejen pro strojírenské firmyBudete vždy o krok před konkurencí...
Technická podpora

Modulární uspořádání

 

Informační systém DIMENZE++ je členěn do následujících modulů:

 

 

Kromě výše uvedených modulů systém obsahuje specializované moduly pro přenosná PDA zařízení, komunikující se systémem on-line pomocí wi-fi sítě.

Příklad modulů:

  • Odpis operací - odpis operací snímáním čarových kódů
  • Řízení expedice - řízení nakládky
  • Inventarizace - provádění onventur skladů
  • Evidence prostojů - záznam prostojů ve výrobě
  • Příjem materiálu - příjem a zaskladnění materiálu
  • Evidence údržby strojů - provádění údržby
  • Fronta práce na pracoviště - zobrazení plánu práce na pracovišti
  • Rozpracovanost výrobních příkazů - přehled rozpracovanosti ve výrobě
  • a další....

a dále moduly pro zařízení platformy Android:

  • Digitální archiv - zobrazení výkresů ve výrobě
  • Dealerské objednávky - sběr objednávek pro distribuční společnosti
  • Manažerské sestavy - zobrazení informací ze systému včetně grafů
  • atd.



 

 

 

Základní vlastnosti

  • Komplexní řešení výroby s dlouhodobým výrobním cyklem (strojírenský průmysl)
  • Komplexní řešení výroby s velmi krátkým výrobním cyklem (potravinářský průmysl)
  • Komplexní řešení odbytu distribučních společností
  • Otevřenost a přizpůsobivost výpočetního systému měnícím se potřebám podniku
  • Volnou definovatelnost dokladů a jejich toků v rámci organizační struktury podniku  
  • Jazykové mutace dokladů
  • Dynamické účetnictví (dynamické propojení mezi dokladem a jeho účetním obrazem)
  • Automatická korekce návazných dat při provádění opravných zásahů
  • Řízený přístup uživatelů, analýza uživatelských zásahů včetně záznamu historických podob dokladů

 

Specifické vlastnosti - ekonomika

  • Konsolidace účetních dat ze vzdálených závodových databází do centrální databáze
  • Interface pro výměnu dat se mzdovými systémy
  • Automatická tvorba zápočtů
  • Automatická tvorba opravných položek
  • Klouzavý přepočet váženého průměru nákladů
  • Volná definovatelnost kalkulačního vzorce
  • Automatizované účtování nedokončené výroby
  • Automatizované oceňování výrobků skutečnými náklady včetně dodatečných nákladů realizovaných po příjmu
  • Detailní rozbory nákladů - srovnání kalkulace se skutečnými náklady včetně analytického členění

 

Specifické vlastnosti - výroba, sklady

  • Blokování objednávek a skladových zásob pro výrobu či prodej formou rezervací
  • Snímání skutečného stavu výroby (odpisy operací, výdeje materiálů, půjčovna nářadí...) využitím čárových kódů
  • Možnost přidělení volně definovatelných atributů k položkám (např. sériová čísla, šarže atd.)
  • Evidence taveb a atestů nakupovaných položek
  • Optimalizace dělení tyčového materiálu
  • Evidence plechů a nářezových plánů včetně záznamů skutečné spotřeby materiálu
  • Automatizovaná tvorba objednávek ( nepokryté požadavky výroby, minimálních stavy skladů atd.) 
  • Hodnocení partnerů (dodavatelů) na základě libovolně definovatelných vlastností (cena, termín dodání, jakost atd.)

 

Specifické vlastnosti - ostatní

  • Automatická distribuce sestav - umožňuje definování a plánování bezobslužné tvorby výstupních sestav včetně jejich archivace ve formě PDF dokumentů a distribuce zvoleným uživatelům s možností publikace formou www stránek (Intranet, Internet).
  • Interaktivní sestavy s možností přístupu do dokumentů, provádění oprav přímo ze sestavy, provedení exportu sestavy do MS Excelu a grafického zobrazení.
  • Integrovaný on-line internetový obchod
  • Elektronický podpis dokladů v systému

 

Distribuované řešení s centrální správou

  • centrální správa číselníkových údajů a jejich kaskádovitá replikace na provozy
  • on-line přenos dokladů mezi provozy podle definovaných párovacích cest
  • internetový obchod B2B pro příjem objednávek s automatickou redistribucí objednávek na provozy
  • vnitropodniková přefakturace mezi provozy s navazující fakturací prostřednictvím EDI
  • kumulovaná platební bilance dodavatelů a odběratelů přístupná na všech provozech
  • automatizovaný sběr dat napříč provozy pro výkazy DPH a Intrastat

 

Automatizovaný distribuovaný reporting

Umožňuje uživatelské definování výstupních sestav spolu s možností nastavení a plánování jejich bezobslužné tvorby. Tyto sestavy pak mohou být automatizovaně archivovány, rozesílány zvoleným uživatelům na jejich E-MAIL, dále mohou být publikovány formou www stránek na firemním intranetu (internetu). Součástí automatizovaného reportingu  jsou interaktivní sestavy s možností přístupu do dokumentů, provádění oprav přímo ze sestavy, provedení exportu sestavy do MS Excelu, XML, DBF a dalších formátů a zobrazení výsledků v uživatelsky definovatelných grafech.

 

Monitorování chyb

Systém vnitřně monitoruje výskyt chybových hlášení. Tato chybová hlášení jsou automaticky odesílána v pravidelných intervalech do firmy CENTIS, kde se provádí jejich analýza. Každá taková chyba je u zákazníka opravena ještě téhož dne a s ohledem na míru její závažnosti je oprava instalována i u ostatních zákazníků. S tímto přístupem se podařilo dosáhnout velmi vysoké míry spolehlivosti systému.

 

 

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace